Pages

sayang kamu amir na'im.. rindu kamu.. i love you..

Saturday 28 April 2012

2 years we together



8 may 2012

you keep hold me .. in your dream.. i love you.. thank you because you beside me.. :') thank you ..
i hope we will together until death ..

happy anniversary sayang..
terima kasih sebab kamu selalu ada untuk saya .. 
di setiap pertemuan , setiap kata-kata mu membuat saya senang, gembira.. kadang kala sedih dan perit tapi itu hanya sementara.. di setiap saat kau ada untuk ku , kau selalu datang dalam hidup, terima kasih sayang .. :')
maaf jika tahun ini bukan macam dulu , terima kasih masih bersama ku.. terima kasih membimbingku ke jlan yang betul. terimakasih sayang ..


happy anniversary sekali lagi..
minta maaf tak ada apa yang mampu ku lakukan untuk mu melainkan ku serahkan blog ini untuk mu...
yaya minta maaf sbb yaya selalu sibukkan diri smapai tak contak amir , dulu kita selalu contak.. :'( tak kira kita dekat mana .. yaya selalu ingatkan amir.. amir juga bergitu.. sekarang kita jauh , kita susah berjumpa.. mungkin yaya akan tunggu saat kita bersatu di alam perkahwinan (jika ni jodoh kita)yaya berharap sangat kita ada jodoh.. sbb yaya dah anggap humbungan ini serius.

yes!! we did it !!  
i love you ,nothing can change it.. awak jika tiada awak mungkin saya akan ditelan BUAYA jika tida awak saya mungkin akan hancurkan hidup sendiri, terima kasih awak bagi semangat dekat saya, awak terima saya seadanya.. awak , kita dah 2 tahun awak!!! :') saya terharu dengan apa yang awak buat.. jagan risau, saya akan jaga diri saya untuk SUAMI saya ... awak yang suruh kan?? :') saya sayang awak.. 

tiada yang akan memiliki awak melaikan saya . :') 

No comments:

Post a Comment